Welcome on fernandot.com's forum. Enjoy!


    Spain National Team

    Share
    avatar
    Gabi

    Posts : 4
    Join date : 2011-03-26

    Spain National Team

    Post  Gabi on Sat Mar 26, 2011 4:34 pm

    Please, write here, that what you think about Spain National Team? About its players? And of course, about Nando in Spain NT. Smile
    avatar
    blair

    Posts : 684
    Join date : 2011-03-26
    Age : 27
    Location : Poland

    Re: Spain National Team

    Post  blair on Sat Mar 26, 2011 4:49 pm

    love all of them <3 especially david I love you i should not metion nando, it's obvious, right? lol
    avatar
    Adél
    Admin

    Posts : 163
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Slovakia

    Re: Spain National Team

    Post  Adél on Sat Mar 26, 2011 4:53 pm

    Blair, i understand you. Haha. Nando is the best. I like Cesc Fabregas and Ramos, too. But I love all of them.
    avatar
    blair

    Posts : 684
    Join date : 2011-03-26
    Age : 27
    Location : Poland

    Re: Spain National Team

    Post  blair on Sat Mar 26, 2011 4:55 pm

    oh right, Cesc Cool love Iker's english, haha
    avatar
    Adél
    Admin

    Posts : 163
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Slovakia

    Re: Spain National Team

    Post  Adél on Sat Mar 26, 2011 4:57 pm

    Really? Razz I didnt know it, but i will find a video Razz
    avatar
    blair

    Posts : 684
    Join date : 2011-03-26
    Age : 27
    Location : Poland

    Re: Spain National Team

    Post  blair on Sat Mar 26, 2011 4:59 pm

    the way he's saying "amazing"... lol!
    avatar
    Adél
    Admin

    Posts : 163
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Slovakia

    Re: Spain National Team

    Post  Adél on Sat Mar 26, 2011 5:02 pm

    I am -> A yam and amazing Very Happy loool Very Happy
    avatar
    blair

    Posts : 684
    Join date : 2011-03-26
    Age : 27
    Location : Poland

    Re: Spain National Team

    Post  blair on Sat Mar 26, 2011 5:04 pm

    Cesc's english is perfect, thought.
    avatar
    Adél
    Admin

    Posts : 163
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Slovakia

    Re: Spain National Team

    Post  Adél on Sat Mar 26, 2011 5:05 pm

    Yeah... Very Happy And Nandos english is very cute ♥️ I love it ...This is so funny:

    avatar
    blair

    Posts : 684
    Join date : 2011-03-26
    Age : 27
    Location : Poland

    Re: Spain National Team

    Post  blair on Sat Mar 26, 2011 5:07 pm

    hahaha, omg. Nando's english is soo fine, he's making little mistakes, but who doesn't...
    avatar
    Adél
    Admin

    Posts : 163
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Slovakia

    Re: Spain National Team

    Post  Adél on Sat Mar 26, 2011 5:10 pm

    Of course...
    avatar
    Nina

    Posts : 674
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Hungary

    Re: Spain National Team

    Post  Nina on Sun Mar 27, 2011 10:16 pm

    haha, this video is really funny:D i love iker so much, he's the best goalkeeper in the world <3 and pepe is the worst XD noo, he's soo good too, like him Smile ahh when nando's speaking english... soo sweet :DD <3
    avatar
    Adél
    Admin

    Posts : 163
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Slovakia

    Re: Spain National Team

    Post  Adél on Mon Mar 28, 2011 11:47 am

    Yes, yes. Haha. Spanish players and goalkeepers are the best in the world I love you
    avatar
    Nina

    Posts : 674
    Join date : 2011-03-26
    Age : 21
    Location : Hungary

    Re: Spain National Team

    Post  Nina on Mon Mar 28, 2011 10:22 pm

    Smile I love you

    Sponsored content

    Re: Spain National Team

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Jun 21, 2018 3:46 am